Direktlänk till inlägg 1 april 2015

1a april

Av Louise - 1 april 2015 23:57

Dagen har gått rätt fort, vaknade vid halv 12. Gick en runda och sedan hjälpte sambon lite i trädgården.
Gick en runda till och sen kände vi att det skulle vara gott med cider/öl.
Vi drack 2-3 st var och sen somnade vi båda två.
Vaknade vid 21, kollat lite tv men även sett " Sune i fjällen".
Den var väl rätt okej, men nu ligger jag i sängen igen och ska snart sova!

Har några samtal att ringa imorgon, hoppas ni alla haft en bra 1a april och sluppit bli lurade!
Själv har jag inte blivit lurad, nästan glömt bort att de va 1a april (haha).
Nej nu ska jag sova, godnatt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 30 juni 2016 20:29

Hej, har inte riktigt orkat blogga eftersom jag har legat förkyld hela veckan. Börjar på o känna mig lite bättre så det ska firas med att testa sushi första gången någonsin. Annars i veckan har jag mest legat i sängen. Jag och sambon var med två ko...

Av Louise - 23 juni 2016 22:13

Sitter i bilen påväg mot Falun och kollar på solnedgången. Så jäkla vackert! Älskar solnedgången! Om någon undrar vad jag ska göra i Falun så ska jag träffa ett par kompisar som bor där. Träffas tyvärr inte så ofta, så tänkte passa på nu när man ...

Av Louise - 21 juni 2016 23:30

Hej, nu är jag här igen efter ex antal månader. Har tyvärr inte haft tid/ork att blogga, men tänkte att jag skulle dra igång med den igen.   Vad hittar jag på nu då, några månader senare? Söker jobb, går på möten hit och dit. Har faktiskt ett...

Av Louise - 11 september 2015 00:27

Idag har jag hjälpt killen att skruva lite på bilen, nu har en kompis här som kan hur mke som helst ( om man jämför med vad jag kan). Har sprungit runt som jag vet inte vad,plockat av extra sängen och diskat. Nu har jag precis kommit ut ur dusche...

Av Louise - 3 september 2015 20:30

Jag la aldrig ut en bild på min tatuering, tänkte göra de nu när jag vet att de fungerar! Inte helt nöjd med den så ska gå t en studio och se ifall de kan fylla i och försöka fixa t den lite. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards