Alla inlägg under juli 2015

Av Louise - 16 juli 2015 15:42

Jag skrev ju ett inlägg om att jag kunde blogga via mobilen igen men tyvärr så gick den mobilen sönder igen. Ska försöka köpa en surfplatta som jag kan blogga via sen, blir efter jag fyllt år.


I tisdags tatuerade jag mig, var fett nervös men när nålen väl var i armen så var det bara o fortsätta. Jag e riktigt nöjd med tatueringen och väntar bara på att den ska läka nu.


det blev "la familia". Ville göra något som betyder mke för mig och de gör familjen.

Därför blev det den texten.


Kommentera gärna om ni har tips om tex, hur ofta och hur man ska tvätta tatueringen och även annat som har med tatueringar att göra! Glad för alla tips!!

Av Louise - 12 juli 2015 20:48

Nu har en kompis till killen fått igång min telefon där jag har appen så jag kan blogga. Så himla glad eftersom jag verkligen gillar denna telefonen.

Har varit iväg o badat nu så ska snart äta lite o sen bara ta det lungt innan jag ska sova.
Tänkte bara skriva lite så hoppas ni alla haft en bra dag!!

Av Louise - 10 juli 2015 04:45

Det kommer tyvärr bli lite dålig uppdatering här på bloggen. Min mobil där jag hade bloggplatsens app har gått sönder.

Denna mobilen jag använder just nu går det tyvärr inte att ladda ner appen.


Ska försöka göra mitt bästa för att kunna blogga lite ändå!

Killen har dator som jag säkert kan låna någon gång ibland, annars kan jag säkert sitta i mobilen som nu.

Ska iaf försöka uppdatera så mycket det bara går. Kan bli svårt nu dock eftersom jag tycker det e jobbigare att blogga utan bloggplatsens app.


Ville bara skriva av mig lite och berätta att det kan bli dålig uppdatering. Ska försöka fixa en telefon där jag kan ha appen, så jag snabbt och lätt kan blogga!


Nu blir det godnatt för mig, vi hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards