Alla inlägg under september 2015

Av Louise - 11 september 2015 00:27

Idag har jag hjälpt killen att skruva lite på bilen, nu har en kompis här som kan hur mke som helst ( om man jämför med vad jag kan).
Har sprungit runt som jag vet inte vad,plockat av extra sängen och diskat.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och bäddat sängen som killens kompis ska sova på inatt.
Ska nog kolla lite på tv strax.
Just nu sitter jag ute i killens jacka och tar en cigg:). Får väl se när de blir att krypa ner under täcket och sova!

Får först och främst se hur länge de ska fixa med bilen, blir sova efter de.
Ska upp tidigt i morgon eftersom jag ska följa med killen.
Han skulle hälsa på läraren han hade när han gick i skolan ( han tog studenten i år).

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kolla lite på tv.
Godnatt!

Av Louise - 3 september 2015 20:30

Jag la aldrig ut en bild på min tatuering, tänkte göra de nu när jag vet att de fungerar!
Inte helt nöjd med den så ska gå t en studio och se ifall de kan fylla i och försöka fixa t den lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards