Alla inlägg under april 2015

Av Louise - 4 april 2015 02:08

Har bestämt mig att jag kommer byta till nouw ett tag för att se vad jag tkr om den blogg siten.
Ni får jättegärna fortsätta läsa min blogg fast där ist!

Www.nouw.com/sommaarbaarn

Av Louise - 3 april 2015 20:46

Har ni tips på
? bra filmer
? något man kan göra utan att åka iväg

Eller andra tips på vad man kan göra när man har tråkigt?
Kommentera!!
Tacksam för alla tips jag kan få!

Av Louise - 3 april 2015 18:53

Tydligen har jag varit snäll , fick påskägg av en släkting t sambon.
Kom hem lite tidigare idag än va jag hade räknat med.
Vi fick väldigt god mat!

4 olika sorters lax, potatis, ägg o lite till.
Efterrätt- swartswaldstårta (stavning) och nån annan tårta, riktigt gott.
Mätt blev man iaf.
Hoppas ni alla haft en bra dag hittills för det har jag haft :)!

Killen och jag gillar verkligen ako kolor hehe:)

Av Louise - 3 april 2015 12:10

Vaknade för va 20 minuter sen, ska åka iväg om någon timme.
Kollar film just nu och senare ska jag fixa mig.
Ska ju som jag skrev igår, åka fär att äta middag med sambons släktingar.

Ska väl duscha om en liten stund, ta fram kläder och fixa lite.
Blir väl att vi kommer hem sent som i lördags. Var på kalas då hos sambons farbror. Det e en riktigt mysig släkt. Lätta att prata med!

Nej nu ska jag kolla klart på filmen och äta lite!
Tjingeling!

Av Louise - 2 april 2015 22:09

Går och lägger mig tidigt idag, sov dåligt inatt och e jättetrött.

Hoppas alla haft en bra dag för de har jag haft:)!
Godnatt!!

Av Louise - 2 april 2015 12:33

Sitter på bussen nu, ska t banken och sedan vidare.

Killen va ju bara tvungen att läsa vad jag skrivit på bloggen haha. Så söt han e!
Min lilla sockertopp!
För övrigt så har vi 4 månader idag, visst folk tkr de e för tidigt att flytta ihop när man varit tsm så kort tid. Men vi bryr oss inte riktigt om vad folk tkr :)!

Imorgon e de fredag och påskmiddag väntar, ska äta middag med killens släktingar!
På lördag och söndag blir det väl att bara ta det lugnt!


kursiv text tråkiga bussar jag vet !

Av Louise - 2 april 2015 07:05

Vaknade vid 5, kan inte somna om.
Bara ligger i sängen och vrider mig.
Kollar Facebook, instagram o lite sånna saker.

Igår köpte jag ett lip butter, från nivea.
Jag kan rekommendera de ! De luktade jättemycket och gott!
Köpte det på ica, 19kr- fett värt ändå.
Tycker redan de e sjukt bra!


Rekommenderar det verkligen som sagt, riktigt najs!!

Av Louise - 1 april 2015 23:57

Dagen har gått rätt fort, vaknade vid halv 12. Gick en runda och sedan hjälpte sambon lite i trädgården.
Gick en runda till och sen kände vi att det skulle vara gott med cider/öl.
Vi drack 2-3 st var och sen somnade vi båda två.
Vaknade vid 21, kollat lite tv men även sett " Sune i fjällen".
Den var väl rätt okej, men nu ligger jag i sängen igen och ska snart sova!

Har några samtal att ringa imorgon, hoppas ni alla haft en bra 1a april och sluppit bli lurade!
Själv har jag inte blivit lurad, nästan glömt bort att de va 1a april (haha).
Nej nu ska jag sova, godnatt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards